#1March 7th, 2013 · 06:01 PM
158 threads / 13 songs
2,304 posts
United Kingdom
long time since swordfish did a song
Yes I agree ... So what's he gonna do about it

Watch the Audio Review daily

The fish

Now that's what I call marketing!!! haha

Wait and you shall be relieved Hmmmm!!!!

Check daily
#2March 8th, 2013 · 07:56 AM
371 threads / 187 songs
3,371 posts
United Kingdom
re: long time since swordfish did a song
swordfish wrote…
Yes I agree ... So what's he gonna do about it

Watch the Audio Review daily

The fish

Now that's what I call marketing!!! haha

Wait and you shall be relieved Hmmmm!!!!

Check daily

Get your finger out before it gets permanently stuck - OUCH!! lol - Lock your self in the studio until you have produced something.
Sorry, you do not have access to post...
Wanna post? Join Today!

Server Time: November 17th, 2018 · 2:42 PM
© 2002-2012 BandAMP. All Rights Reserved.